Το RPG της χρονιάς;
Υπάρχουν αρκετά πράγµατα να σχολιάσει κάποιος σε αυτό το πολυαναµενόµενο sequel και τα περισσότερα είναι θετικά. Το Witcher 2 στηρίζεται στο προηγούµενο παιχνίδι, αλλά δε µένει εκεί. Κατάφερε να ακολουθήσει τις εξελίξεις του hardware, να εµπλουτίσει το gameplay και να ξεπεράσει ως σύνολο την ποιότητα του προκατόχου του.
Η πολωνική CD Projekt Red, λοιπόν, έκανε πολύ καλή δουλειά. Βέβαια, το παιχνίδι έχει υψηλό επίπεδο δυσκολίας και όσοι δεν αντέχουν τόσα ζόρια, καλό θα ήταν να παίξουν στο easy. Η δράση βασίζεται κυρίως στις µάχες εκ του σύνεγγυς µε το σπαθί [και ενίοτε τα δύο σπαθιά] του Witcher εναντίον αρκετών αντιπάλων ταυτόχρονα. Το σύστηµα µάχης είναι arcade µε αυτόµατη επιλογή αντιπάλων σε πραγµατικό χρόνο. Αυτό σηµαίνει ότι µόλις σκοτώνετε τον ένα αντίπαλο, ο Witcher επιτίθεται αυτόµατα µε το σπαθί στον επόµενο. Θα σας πάρει λίγη ώρα να το συνηθίσετε, αλλά διευκολύνει στις µάχες [θα µπορούσε, βέβαια, να έχει βελτιωθεί περαιτέρω στην ταχύτητα απόκρισης]. Εκτός από το σπαθί, διαθέτετε φυσικά και κάποιες µαγικές ικανότητες όπως ξόρκια φωτιάς που µπορείτε να χρησιµοποιήσετε ταυτόχρονα µε τις melee επιθέσεις ώστε να έχετε το πλεονέκτηµα. Σε άλλες περιπτώσεις θα εµπλακείτε και σε κάποια υποπαιχνίδια, όπως να παίξετε ξύλο µε δεσµοφύλακες και φρουρούς, όπου απλώς θα πρέπει να πατάτε γρήγορα κάποια πλήκτρα.
Ο κόσµος του Witcher 2 είναι πλήρης, µε διάφορα RPG στοιχεία, τέρατα, και πόλεις που έχουν τη δική τους ζωή. Εκτός από την εξαιρετική κεντρική υπόθεση του παιχνιδιού [να βρείτε το δολοφόνο και να αποκαταστήσετε το όνοµά σας], υπάρχουν αρκετά δευτερεύοντα quests για επιπλέον δράση και ποικιλία.
Ωστόσο, µερικά σηµεία µάς προβληµάτισαν. Τα δευτερεύοντα quests µερικές φορές καταναλώνουν τόσο πολύ χρόνο στο παιχνίδι που σας αποµακρύνουν από το σενάριο. Επίσης, η εξερεύνηση κάθε χώρου, κάθε δωµατίου και αντικειµένου µπορεί να γίνει κουραστική. Το gameplay µερικές φορές παρουσιάζει ασυνέπειες. Διαθέτει πολλά σεναριακά µονοπάτια να ακολουθήσει ο παίκτης, τα οποία οδηγούν σε διαφορετικά φινάλε της ιστορίας, προσφέροντας επιλογές σε όλη τη διάρκειά του. Όµως, δεν υπάρχει λόγος σε ένα παιχνίδι τέτοιου επιπέδου να σου δίνεται το δικαίωµα να διαλέξεις αν θα πληρώσεις ή όχι τους φρουρούς, µόνο και µόνο για να ανακαλύψεις εκ των υστέρων ότι αν δεν πληρώσεις, δε θα έχεις καν το δικαίωµα να δώσεις µάχη, αλλά θα σκοτωθείς επιτόπου και θα πρέπει να κάνεις reload.
Τεχνικά, η RED Engine που δηµιουργεί τα γραφικά δηµιουργεί το πιο εµφανίσιµο RPG της αγοράς αυτήν τη στιγµή και ένα από τα δυνατότερα τεχνικά παιχνίδια της χρονιάς. Θα ακούσετε σίγουρα την κάρτα γραφικών σας να ανεβάζει στροφές, καθώς θα προσπαθεί να αντεπεξέλθει στα ποικίλα οπτικά εφέ, ειδικά όταν τρέχετε ή µάχεστε. Ο εντυπωσιακός κόσµος µέσα στον οποίο κινείστε αποδίδει την αίσθηση του µεσαιωνικού και του φανταστικού, αν και µερικές φορές είναι περισσότερο πολύχρωµος από ό,τι θα περιµέναµε. Το ίδιο δυνατά είναι και τα ενδιάµεσα videos, τα οποία κάποιες στιγµές καταφέρνουν να φτάσουν σε κινηµατογραφικά επίπεδα σκηνοθεσίας. Το RPG στα καλύτερά του.
Χαρακτηριστικά:
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ: PC, ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ: -
MULTIPLAYER/ΠΑΙΚΤΕΣ: ΟΧΙ/-
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: NAMCO BANDAI
ΑΝΑΠΤΥΞΗ: CD PROJEKT RED
WEB: www.thewitcher.com
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ: WINDOWS XP, INTEL 2,2GHz/AMD 2,5GHz, 1GB RAM, ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ NVIDIA GEFORCE 8800 512MB/ATI HD3850 512MB, 16GB ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το RPG µε τα καλύτερα γραφικά αυτήν τη στιγµή. Δυνατό σενάριο και ρεαλιστικός κόσµος. Αρκετά παράπλευρα quests
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το σύστηµα µάχης είναι µάλλον απλούστερο από ό,τι θα έπρεπε και παρουσιάζει µερικά προβλήµατα καθυστερήσεων. Σχετικά υψηλό επίπεδο δυσκολίας
ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ
Διαθέτει τα πάντα, είναι βελτιωµένο σε σχέση µε τον προκάτοχό του, αλλά δεν είναι παιχνίδι για όλους.
ΓΡΑΦΙΚΑ 8,5
ΗΧΟΣ 8
GAMEPLAY 8,5
ΑΝΤΟΧΗ 8
ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ 8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου