Electronic Arts φαίνεται να έχει τοποθετηθεί μια δίκαιη λίγη εμπιστοσύνη στο προσωπικό ανάπτυξης στο Crytek αυτές τις μέρες, τα περισσότερα σημαντικά με την εικόνα του σήματος που αναμένει η εταιρεία τη δυνατότητα επιστροφής τους. Κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας στο GamesCom 2010, η εταιρία ανακοίνωσε τις προσδοκίες της ότι το Crysis 2 θα Μέσος πάνω από το 90 τοις εκατό σε σχόλια όταν η ημέρα έναρξης φτάνει το επόμενο έτος.
David DeMartini, επικεφαλής της ετικέτας EA Partners που καλύπτει το έργο της EA με developer Crytek, εξηγεί τις καθυστερήσεις που προκάλεσαν ο τίτλος που πρέπει να προωθηθεί περαιτέρω στο Q1 2011. Όταν ρωτήθηκε από Remember me? Αν ο τίτλος είχε γλιστρήσει από το φθινόπωρο του 2010 για την απελευθέρωση την άνοιξη 2011, DeMartini απάντησε, "Δεν υπεισέρχομαι Μαρτίου, αλλά και οι δύο είχαν φιλοδοξίες της προσπαθώντας να την απαλλάξει νωρίτερα από αυτό." Πήγε για να πει ότι είναι βέβαιος το παιχνίδι θα πρέπει να τηρούνται με διθυραμβικές κριτικές και εξήγησε ότι οι πρόσφατες καθυστερήσεις δεν οφείλονται σε φόβο μιας Holiday 2010 βιασύνη ψώνια.
"Όπως έχουμε συλλογικά αξιολογούνται όταν είναι η κατάλληλη στιγμή για να είναι έτοιμος, 22η Μαρτίου ήταν η τέλεια παράθυρο του παιχνιδιού για να χτυπήσει μέγιστο το δυναμικό της", είπε. "Με ένα τέτοιο παιχνίδι Crysis δεν σας ανησυχούν τόσο πολύ για το ποιος είναι κατά τη ναυτιλία. Παίρνετε ιδανικό παράθυρο σας και κλειδώματος και όλοι οι άλλοι μπορούν να κινηθούν, εφόσον χρειαστεί να προχωρήσουμε."
Όπως Crytek επεκτείνει τη βάση χρηστών της, πατώντας στην κονσόλα και τις αγορές PC ταυτόχρονα, αναμένεται να ικανοποιήσει τόσο τα πλήθη με έμφαση στην παροχή ποιοτικών μέγιστο για κάθε αντίστοιχη πλατφόρμα hardware. «Με τα παιδιά στο Crytek, είναι ποιότητα, ποιότητα, ποιότητα," αναφώνησε DeMartini.
PCGamesHardware μίλησε πρόσφατα με την Crytek Εφαρμογές Πεδίο Μηχανικός Sean Tracy κατά GamesCom 2010 σχετικά με τις επιπτώσεις καθιστούν να ενσωματωθεί στην CryEngine 3. Σχετικά με το Xbox 360 και PlayStation 3, το παιχνίδι τρέχει σε 1280x720p χωρίς AA και ένα 30fps framerate καπάκι. Σε σύγκριση, τους PC gamers μπορούν να αναμένουν Crysis 2 να χρησιμοποιήσουν έως και οκτώ πυρήνες επεξεργασίας με πλήρως δυναμικό ωφέλιμο φορτίο. Για παράδειγμα, ήχου, της φυσικής, AI και το χαμηλό επίπεδο απόδοσης μπορούν όλα να εκτελούνται συγχρόνως σε έως και οκτώ πυρήνες πολυνηματικών CPU, ενώ ο GPU χρησιμοποιεί υπολογίζει shader για την αντιμετώπιση αναβολή φωτισμό, ψηφίδωση και την μετέπειτα επεξεργασία αποτελέσματα. Ενώ μηχανικούς της Crytek συνεχίζουν να εργάζονται για το DirectX 11 ψηφιδωτός χάρτες, μπορούμε να αναμένουμε την τεχνολογία που θα εμφανίζεται στην τελική έκδοση του Crysis 2. Συνολικά, Sean Tracy αναμένει ότι η CryEngine 3 θα καταστήσει σχεδόν διπλάσιο αριθμό καρέ ανά δευτερόλεπτο, όπως CryEngine 2 σε συγκρίσιμη ποιότητα γραφικών.
προσδοκιών ελπίδα DeMartini Ας είναι σωστές, όταν Crysis 2 κυκλοφορίες στις 22 Μαρτίου 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου